Patinka gaminti namuose, tačiau sunku savo mitybą teisingai subalansuoti?

Užsisakykite individualaus mitybos plano sudarymą ir gaukite nemokamą konsultaciją.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis telefonu +370 612 60 878 arba el. paštu [email protected] darbo dienomis nuo 9-17 val.

Mityba yra esminis veiksnys, lemiantis mūsų fizinę ir psichologinę savijautą.
Teisingai subalansuotas mitybos planas gali ne tik prisidėti prie svorio kontrolės, bet ir suteikti organizmui reikiamų maistinių medžiagų, skatinančių optimalų veikimą.
Mūsų mitybos konsultacija skirta padėti jums pasiekti savo sveikatos tikslus ir sukurti individualizuotą mitybos planą, atitinkantį jūsų poreikius ir gyvenimo būdą.

Kad galėtume paruošti Jums mitybos planą, užpildykite anketą ir laukite mitybos specialisto skambučio.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Lytis
Kelių savaičių mitybos planas domina? [Su savaitgaliais]

Šiek tiek informacijos apie mitybą trumpai…

Galima valgyti labai sveikus produktus, teisingai juos derinti, nevalgyti po 18 ir pan., bet jeigu suvartojamų kalorijų kiekis per dieną viršija mūsų išeikvojamą energiją – svoris augs, jeigu bus lygus – stovės vietoje, jeigu jis bus mažesnis – Jūs lieknėsite. Tai yra fizikos dėsnis!

Svarbu ne tik kalorijos, bet ir tai, iš ko jas gauname. Būtent baltymai, riebalai ir angliavandeniai. Kokybiškas, saugus sveikatai ir ilgalaikis rezultatas gaunamas tik tuomet, kai Jūsų mityba yra subalansuota pagal pagrindines maistines medžiagas.

Nepamirškite valgyti pakankamai baltymų. Daugelis žmonių to nepaiso. Baltymai yra pagrindinė organizmo statybinė medžiaga. Dalyvauja raumenų, sausgyslių, organų ir odos kūrime, fermentų, hormonų, neuromediatorių ir įvairių molekulių, atliekančių daug svarbių funkcijų, sintezėje. Vidutinė norma lengvai sportuojant yra 1-1,5 gramo baltymų 1 kg kūno svorio. Jeigu sporto yra daug, baltymų kiekį reikia didinti iki 2 gramų 1 kg kūno svorio per dieną.

Nevenkite angliavandenių. Ypatingai sudėtinių. Angliavandeniai nėra blogis, jų reikia mūsų organizmui, mūsų skydliaukės normaliam funkcionavimui. Ir greitų angliavandenių mums irgi kartais reikia, tai leidžia atsipalaiduoti mūsų nervinei sistemai ir nepratrūkti nuo griežtų apribojimų. Ribokite paprastų angliavandenių kiekį: produktus, kurių sudėtyje yra aukščiausios rūšies miltų ir cukraus. Rinkitės sudėtinius, daug skaidulų turinčius angliavandenius: pilno grūdo kruopas, viso grūdo duoną, vaisius, daržoves, ankštinius. Skaidulos sulėtina greitį, kuriuo organizmas virškina angliavandenius: esi sotus, cukraus kiekis kraujyje stabilus.

Jokiais būdais neatsisakykite riebalų. Sustorėjama ne nuo riebalų, o nuo kalorijų pertekliaus. Ypatingai riebalai yra svarbūs moterims. Moterims jokiais būdais negalima nusileisti mažiau 1 gramo riebalų 1 kg kūno svorio. Priešingu atveju, ilgalaikėje perspektyvoje hormoniniai sutrikimai yra garantuoti.

Renkamės riebalus teisingai!

  • SAIKINGAI vartojame sočiuosius riebalus (riebi mėsa, riebūs pieno produktai, sviestas, sūriai, kokoso aliejus).
  • ATIDUODAME PIRMENYBĘ nesotiesiems riebalams (riešutai, sėklos, alyvuogės, nerafinuoti augaliniai aliejai, avokadas, riebi žuvis).
  • ATSISAKOME transriebalų (pramoniniai kepiniai, tortai, sausainiai, greiti užkandžiai, traškučiai, riešutai apvalkale, pramoniniai saldainiai, aliejuje keptas maistas, greitas maistas).

Kalbant apie sveiką gyvenimo būdą, nepamirškime tokių dalykų kaip reguliarus fizinis aktyvumas, pakankamas kiekis vandens, kokybiškas miegas ir psichologinės gerovės palaikymas.

 

7pack – Jūsų sveiko gyvenimo būdo partneris!

  • Krepšelis tuščias