Ar galiu sekti ir tvarkyti savo užsakymą?

Savo užsakymus galite sekti ir tvarkyti asmeninėje paskyroje, kuri bus sukurta po pirmojo užsakymo pateikimo. Svarbu: pateikiant užsakymą nepamirškite pažymėti varnele punkto, kad norite sukurti savo paskyrą.

Kaip laikyti ir šildyti gautą maistą?

Šaltkrepšis bei šaldymo elementas yra skirti tik maisto transportavimui iki jūsų durų. Rekomenduojame gautą maistą iš karto patalpinti į šaldytuvą. Jei tokios galimybės nėra, stenkitės sandariai užsegtą krepšį laikyti vėsioje vietoje. Jeigu simbolis ant pakuotės nurodo, kad tai yra šildomas patiekalas, rekomenduojame tai daryti orkaitėje arba keptuvėje maistą išėmus iš pakuotės. Pakuotė tinkama šildymui iki Skaityti daugiau

Ar modifikuojate meniu, jeigu netoleruoju tam tikro produkto?

Jūsų pageidavimu galime išimti keturis (pasirinktinai) ingredientus: grybus, papriką, riešutus ir svogūnus / porus. Turint kitų pageidavimų, kreiptis telefonu arba el. paštu. Paslauga kainuoja +10 % nuo standartinio individualaus mitybos plano kainos. Taip pat yra galimybė tiesiog atsisakyti netinkamo patiekalo.