Jeigu gavote mitybos planą, kurio nesate užsakę, būtinai turite informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected] arba tel. nr.: +370 663 53533. Mūsų kurjeriai atvyks pasiimti šaltkrepšio. Neinformavus už pristatytą mitybos planą teks sumokėti.
Archyvai: FAQ
To display user faq on the page.
Ar galiu sekti ir tvarkyti savo užsakymą?
Savo užsakymus galite sekti ir tvarkyti asmeninėje paskyroje, kuri bus sukurta po pirmojo užsakymo pateikimo. Svarbu: pateikiant užsakymą nepamirškite pažymėti varnele punkto, kad norite sukurti savo paskyrą.
Kaip užsakyti dovanų kuponą?
Kuponą galite įsigyti susisiekus su mumis tel. nr.: +370 663 53533 arba el. p: [email protected].
Ar turite vegetariškus rinkinius?
Turime vegetariškus rinkinius be mėsos ir paukštienos.
Kaip laikyti ir šildyti gautą maistą?
Šaltkrepšis bei šaldymo elementas yra skirti tik maisto transportavimui iki jūsų durų. Rekomenduojame gautą maistą iš karto patalpinti į šaldytuvą. Jei tokios galimybės nėra, stenkitės sandariai užsegtą krepšį laikyti vėsioje vietoje. Jeigu simbolis ant pakuotės nurodo, kad tai yra šildomas patiekalas, rekomenduojame tai daryti orkaitėje arba keptuvėje maistą išėmus iš pakuotės. Pakuotė tinkama šildymui iki Skaityti daugiau
Ar modifikuojate meniu, jeigu netoleruoju tam tikro produkto?
Jūsų pageidavimu galime išimti keturis (pasirinktinai) ingredientus: grybus, papriką, riešutus ir svogūnus / porus. Turint kitų pageidavimų, kreiptis telefonu arba el. paštu. Paslauga kainuoja +10 % nuo standartinio individualaus mitybos plano kainos. Taip pat yra galimybė tiesiog atsisakyti netinkamo patiekalo.
Kokiu intervalu kartojasi jūsų meniu?
Pagal sudarytą meniu maistą be pasikartojančio patiekalo valgysite tris savaites (apie 80 patiekalų).
Kuo skiriasi mitybos planai?
Planų meniu identiškas, skiriasi tik porcijų dydis.